..

För ca 2 veckor sen kom jag och André fram till att vi inte kunde vara tillsammans längre, det var det som jag skrev om då jag var lite deppig, men ville bara vänta med att säga det. Hur som helst så bestämde vi oss för att försöka igen, och det gick hyfsat bra ändå, fast det kändes inte rätt för mig. Idag gjorde jag och André slut igen, den här gången för alltid. Tänkte att det är lika bra att säga det nu på en gång. Jag och André var tillsammans i ca 2 år och 4 månader och jag är inte samma person längre som jag var då vi blev tillsammans, och det är inte han heller. Jag tror att det var en av de största anledningarna att det inte fungerade mellan oss längre. Jag har haft en underbar tid med honom kan jag säga, men nu är allt förändrat. Skriver när jag orkar igen, och föresten.. min nyårsafton var jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback