det här med att sova

Ops, jag vaknade just och la märke till att jag har sovit sen halv åtta, behöver jag ens nämna att jag sov med kläderna på också och allt? Ska försöka att fortsätta sova eftersom jag verkligen behöver så mycket sömn som möjligt men vi får väl se hur det går. För tillfället så svider mina ögon så det är nog ganska stor risk att jag faktiskt kommer att somna om, tack och lov för det.

Däremot är jag lite småirriterad just nu med det här att vissa personer aldrig kan svara i telefonen! Och nej Sara, jag menar inte dig, för jag kan i alla fall ringa på ditt hem nummer när du inte svarar. Men då struntar jag i att prata i telefon med folk istället och går och lägger mig. Orkar inte med att bry mig för mycket. Det blir ändå bara kaos i slutändan vad som än händer. Jaja, men nu måste jag försöka att fortsätta sova. Men vi hörs! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback