Dålig uppdatering idag

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat någonting idag, men det är faktiskt så att blogg.se inte har funkat så jag hoppas att ni har överlevt utan uppdatering, hehe. Har i alla fall varit med lite folk ikväll och spelat spel och det har varit mysigt och trevligt. Tänkte även fara till Luleå ett tag, men tog mig inte så det blev uteslutet tyvärr. Får ta det någon annan gång. Hur som helst så var det fest igår hos Mats och det var trevligt även fast vi inte var så många men det var riktigt mysigt. Jag och Nina tog även en bild på mig till min diktbok så nu har jag en framsida också. Tänker dock inte lägga ut den bilden på bloggen eftersom jag vill "överraska" så det får ni se senare, när den nu blir klar. Har ju skrivit stor del av alla dikter, men projektarbetet börjar ju först nästa år så jag vet inte riktigt.

Jag tror att jag måste gå och vara social med Sara nu, hon ska sova här så vi ska väl försöka hitta på någonting så här i slutet av kvällen. Var tänkt att det skulle bli fest där ett tag, men vi ångrade oss i sista sekund och drog hemåt istället, och nu är vi här, helt ensamna efter att Jocke, Jennifer och Mats har farit hem. Men som sagt så måste jag vara social, kan bjuda på någon bild från igår dock. Here it comes:

Mitt äkta hår (ehm)

Som sagt, mitt äkta hår.

Mats, Tobbe

Tobbe, Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback