Blir ett lågnt träningspass idag

Jag är helt darrig. Har ätit frukost idag så det är inte att jag inte har ätit, mår illa också dessutom. Har ju dock sovit dåligt hela veckan, somnade kanske kring 2.00 någon gång igår. Måste verkligen sluta med mina nattliga samtal, hehe. Nu sitter jag hur som helst och skriver om FN rollspelet fast har inte så stor idé om vad jag ska skriva om förutom mitt land (Angola) så kopierar det mesta till att börja med. Det blir flera timmars träning nu efter skolan och jag känner mig inte taggad eftersom jag mår som jag mår men ändå känner jag mig tvingad eftersom det blev så lite förra veckan.

Jaja, jag hoppas att det snart slutar flimra för ögonen och att jag snart slutar darra, för annars kommer jag typ drunka när vi simmar, hehe. Eller njaa, på ett ungefär. Men vet ni vad, nu måste jag fortsätta med det här. Vi hörs!


Kommentarer
sandra säger:

Hallå där! Du har väl inte missat min tävling som startade igår? Du har nu chansen att vinna 1000 kronor på en valfri butik. Ett tips för dig som älskar allt som har med tävlingar och annat att göra är att du följer mig med bloglovin så missar du inte de roliga tävlingarna.



Hoppas du är med och tävlar!

Lycka till ...

Sandra

2010-01-28 | 18:53:30
Bloggadress: http://sandera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback