ångest, igen

Åh vad jag har ångest! Jag har ingen aning om vad jag ska göra med mitt liv och det känns som om jag inte kommer någonstans med det heller. Jaja, det är allt ni får höra, ville bara skriva litegrann och orkade inte skriva någon ny dikt eftersom jag skriver alla dikter för hand från början (av någon konstig anledning?) och orkade inte hämta papper och penna.

Maten hos mormor var jätte god. det blev lasagne och det var skönt att få i sig lite mat. Har ätit bra i helgen tycker jag även fast jag har gått ner 1 kg till i veckan, fast det är ju bara bra, hehe. Somnade föresten till och med från Lillpite till Svensbyn på vägen hem (vi skjutsade hem Jugge) så jag kan säga att jag är oerhört trött och att det blir en rätt så tidig kväll för mig ikväll.

Imorgon ska jag nog fara till Sara och sova där så att ni behöver inte förvänta er att jag kommer hinna skriva så mycket under skoltid om jag inte hinner med något inlägg under skoltid. Men jaja, nu ska jag försöka vila litegrann. Kommer antagligen däcka så fort jag lägger undan datorn. Men vi hörs people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback