Väldigt trevligt

Gårdagen blev väldigt trevlig ändå och vi träffade en massa nya och trevliga människor. Vi hann även med att gå på stan en stund idag, även fast det inte var öppet så mycket, men det var också väldigt trevligt. Passade även på att äta frukost på stan. På bussen tillbaka till Piteå halvsov både jag och Sara samtidigt som vi lyssnade på musik och sen när vi kom till Piteå så gick vi på coop och handlade litegrann. När vi kom hit gjorde vi underbart goda smothies och käkade lite choklad (vi kom fram till att vi ska få börja äta godis på helgerna igår) och det var otroligt gott kan jag lova!

Men jag lovar att lägga upp bilder någon dag, har varit riktigt dålig på den delen men jag lovar att jag ska bättra mig.. snart. Har inte ens satt in bilderna från förra helgen än, men jag gör det antingen ikväll eller imorgon. Nu orkar jag tyvärr inte skriva nå mer, jag hoppas att detta duger för den här gången. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback