Väldigt lyckat!

Hejsan morgonmänniskor! (hehe, klockan är 12.00). Just nu sitter jag hos mormor eftersom jag sov här igår. Gårdagen var riktigt trevlig faktiskt. Det blev inte att vara med Jennifer som det var tänkt, men däremot for jag till Mats istället där det var lite folk som drack och hade det trevligt. Efter ett tag skulle dom dock till SDOL och jag kände verkligen inte taggen för att gå dit, det har jag inte gjort de senaste åren (eftersom det mest är yngre människor där) så jag sket i det och gick in till stan utan att ha någon aning om vars jag skulle ta vägen. Då ringde jag Marina och pratade med henne och hon sa att jag fick komma på ekonomiarnas klassfest! Jag kände mig oerhört hedrad eftersom jag var den enda "utomstående" som fick komma dit. Det var fullt av trevliga människor där och vi hade riktigt kul faktiskt. Det blev väldigt mycket dansande iallafall, och i vanliga fall dansar jag inte ens, men ekonomiarna är ju rätt så sköna, hehe. Kring 1.00 började alla däremot fara hem, eller mot max och eftersom jag inte hade någon aning om vars jag annars skulle fara, och eftersom jag inte tog mig hem så for jag till mormor (där även min mor var) och sov över här. Och nu är jag här, vaken och pigg. Om ett tag ska jag väl börja dra mig hemåt och göra mig iordning för kvällens bravader, jag har dock ingen aning om vad jag ska göra än, det återstår att se. Men nu har ni fått ett fett och jobbigt inlägg att läsa. Jag kan själv erkänna att jag hatar att läsa sådana inlägg, men nu blev det så.

Jag tog lite bilder igår, men min kamera la av, vet inte om det var batteriet eller vad det var. Men bilderna kommer förhoppningsvis snart upp iallafall, även fast det inte var så många. Men ni får se dom senare. Nu ska jag dra mig vidare, men vi hörs någongång, tror inte jag kommer hinna skriva nå mer ikväll, men om vi inte ses vill jag bara säga: gör inte någonting som inte jag skulle ha gjort! (alltså, gör vad som helst). Hejdå!

Kommentarer
Marina säger:

Jag vet, vi är ju bäst! ;) haha :P

2010-02-20 | 14:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback