Träning

När jag slutade skolan for jag hem direkt och åt nudlar och mackor, sen begav jag mig och tränade med min syster och hennes kompis. Vi tränade i två timmar och när vi kom hem var klockan halv tio. Nu taggar jag inför simningen med Sara imorgon. Känner mig väldigt duktig faktiskt måste jag erkänna. Köpte även med lite naturgodis som belöning så nu sitter jag och käkar lite nötter. Tänkte spara ett tag så jag har i helgen också, det vore nice.

Imorgon har jag även sovmorgon till 10.30 så min kära mormor skulle komma och skjutsa in mig till skolan, helt underbart! Är av någon konstig anledning på väldigt bra humör nu, men det beror väl på att jag sovit mycket inatt och det. Jaja, men skriver mer imorgon, för strax är det sängen som gäller. Vi hörs!

Kommentarer
Innocent & Chris säger:

Vi har en liten frågestund på bloggen just nu. Frågorna besvaras i form av ett videoinlägg imorgon :)



Any questions?



http://innocentandchris.blogg.se/2010/february/fragestund.html

2010-02-04 | 12:46:03
Bloggadress: http://innocentandchris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback