Step in

Igår for vi till samma ställe som vi var på i förrgår, och igår var det riktigt roligt! Drack inte så mycket igår heller fast det är jag bara glad för idag. Däremot har jag varit dålig med kameran så har inte så mycket bilder förutom en bild typ på mig, Anna och Karin, så kan kanske lägga upp den senare då jag orkar sätta in dom på datorn.

Idag har det inte hänt så mycket.. Vaknade klockan 14.00, sen gick det några timmar och kring 18.00 for jag och Sandra och tränade på Step in. Det gick bra förutom att jag har haft ont i hela kroppen hela dagen så det känns självklart mindre bra eftersom jag inte kunde göra vissa övningar på grund av det, så någon frivillig får jätte gärna komma över och massera mig, hehe. Snart tror jag att jag ska fortsätta gårdagens städning och tvätta litegrann, så har tyvärr inte tid att skriva nå mer, men trycker kanske in ett inlägg senare om jag har tid/ork. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback