Sova i morgonrock

Kära bloggläsare. Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering och därför lovar jag att bjuda på lite bilder ikväll, det kan väl bli kul? Iallafall med tanke på hur dålig jag är på att lägga upp bilder, hehe. Igår så var det ju då alla hjärtansdag, och som ni vet så var jag med Sara, fast hon for kring 19.00 eller nått sånt och då blev jag ensam med mina tankar. Det blev inte bättre av att det inte fanns nå varmvatten kvar så jag kunde inte heller duscha. Istället gjorde jag det jag är bäst på. Jag gick och la mig i sängen, med enbart morgonrock på mig och lyckades somna kring 20.30. Så jag sov hela natten i enbart morgonrock och med alla lampor tända. Fast trots att jag fått mig en lång natts sömn så är jag fortfarande lite trött och skulle kunna ta mig en powernap när jag kommer hem (vilket jag dock ändå inte kommer att göra) men det beror väl på skolmiljön antar jag.

Däremot så har jag ingen aning om vad jag ska göra mer idag. Det var snack om nå skoter men vet inte hur det blir med det, annars blir det väl bara att sitta hemma för mig själv och kämpa med pluggandet. Nja, det låter nog trevligare att vara med någon och plugga en liten stund bara när man kommer hem. Hehe, nej men vi får väl se vad som händer. Just nu sitter jag föresten i biblioteket eftersom jag inte hittade datasalen/klassrummet som min klass är i, fast det spelar ingen roll, jag får lika mycket jobb gjort här, så det borde inte göra någonting tycker jag även fast min lärare inte vet om det.. Det suger dock. Men jaja, nu måste jag skynda mig med detta, men vi hörs! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback