Snark

Idag är verkligen inte min dag känner jag. Är så otroligt trött att jag inte riktigt vet hur jag ska överleva och det blir inte bättre av att jag ska gå skola till 16.00 idag och att sista lektionen är matte. Jag blir jämt deprimerad när jag har matte, det är ju otroligt tråkigt och så fattar jag aldrig någonting. Sköt föresten upp pluggandet väldigt mycket igår så jag fick ingenting gjort av det heller, tyvärr. Men idag måste jag försöka att fokusera! Fast om jag fortsätter vara så här trött hela dan kommer jag somna direkt när jag kommer hem, och det känns som om jag verkligen inte har tid med det.

Som ni kanske har förtstått så kunde jag inte somna igår heller vilket innebär att jag sovit dåligt tre nätter i rad. Så just nu längtar jag mest bara till helgen då jag får sova hur mycket jag vill. Igår natt när jag inte kunde somna testade jag att skriva upp allting som jag funderade på och som "bekymrade" mig. Dagens I-landsproblem säger jag bara.. Började nästan skratta åt vissa saker, fast dom sakerna är tyvärr lite för privata för att tas upp här, men vissa saker var som sagt riktigt roliga. Men funkade då? Nja, jag vet inte.. så bra funkade det väl inte. Kom bara på nya saker som jag började fundera på hela tiden fast det var som ändå skönt att få skriva av sig lite, så det kanske blir någonting som jag fortsätter med. Fast nu har jag inte tid att sitta här nå mer, måste lägga på ett kol med Angola nu. Men vi hörs ikväll!

Kommentarer
t a k a i ♥ säger:

heej söte! :D

ska vi följa varandra på bloglovin? :>

2010-02-10 | 12:11:01
Bloggadress: http://takai.blogg.se/
Bella säger:

Allt bra?=)

2010-02-10 | 17:38:44
Bloggadress: http://bbbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback