Skoter

Efter skolan for jag då och fikade med Sara och Bea och det var riktigt trevligt att få skvallra litegrann om vad som har hänt den senaste månaden. Dock var jag och Sara grymt nära på att missa bussen. Vi fick springa rätt så snabbt och jag hann precis, tack och lov. När jag kom hem kom Anna och Tobbe hit efter ett tag och då spelade vi lite kort sen for vi och åkte skoter, eller jag tolkade med bob, och det var väldigt kul! Man kände sig som 10 igen, även fast jag knappt såg någonting tack vara snörök och igenimmade glasögon så gick det jätte bra, fast nu är mina fingrar typ svullna av att jag hållit i mig så krampaktigt som jag gjorde. Men det var väldigt trevligt. När vi kört ett tag så for vi till Jocke och var med han och Jennifer (Jippi, femte hjulet) och kollade lite youtube klipp och det var trevligt. Jag blev dock lite övertrött och höll på att skratta ihjäl mig åt ingenting, men det är ju inget ovanligt, hehe. Efter ett tag så for jag hem till mig, och Tobbe och Anna for hem till Tobbe och nu sitter jag här helt ensammen och har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Orkar inte se film för då kommer jag somna, och tänker inte somna före tolv på en fredag, det går inte.

Jo, mamma och pappa har finally köpt en ny, riktigt fin soffa så kan ju alltid sitta i den resten av kvällen eller nå. Nej men som sagt var den väldigt fin iallafall, fastän dom har snott mitt bord för tillfäller eftersom dom måste köpa ett nytt. Jaja, men nu tror jag att jag ska ge det här med att göra te ett andra försök idag. Jag gjorde en kopp tidigare och såg jätte mycket fram emot att dricka det, fast då hällde jag i mjölk som var sur och då förstördes alltihop och jag orkade inte göra en ny kopp, men nu kanske jag orkar. Jaja, här har ni mitt intressanta liv. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback