Sjuk

Damn, har man lyckats gå och bli sjuk också. Jag hade ont i magen hela gårdagen och när jag vaknade imorse hade det fortfarande inte gått över. Det är som att jag får kramp i magen då och då och det är inte så skönt. Dessutom så funkar inte eduportalen så jag kommer inte åt min landstrategi som ska vara klar idag. Mitt liv suger just nu alltså. Så jag har väl inte så mycket annat till val än att börja om helt från början med den. Jaha, få se nu: jag ska ha minst tre A4an skrivna idag och jag har inte börjat med andra ord. Jag mår absolut inte bra just nu.

Det är ingenting positivt med den här dagen, så jag kommer inte orka skriva nå mer här eftersom jag är så negativ som det bara går just nu. Men vi ses när jag är på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback