Ont i magen

Nu är jag hemma och har fått i mig lite mat. Har dock ont i magen vilket jag har haft halva dan och det är mindre bra, misstänker nästan att det beror på att jag åt fil imorse (är typ känslig mot mjölk misstänker jag) men det är inget som är värt att kolla upp känns det som. Ikväll kanske jag ska vara med lite folk om dom orkar + om magen tillåter, men det får den fan lov att göra för annars kommer jag tråka ihjäl här hemma.

Föresten kom jag fram till att jag inte orkade utmana någon särskild i inlägget nedan, utan den som vill får göra utmaningen, annars är det bara att strunta i den. Men nu har jag tyvärr lite bloggtorka och orkar inte skriva så mycket mer, men jag skriver när jag har någonting mer att skriva, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback