Oerhört bra!

Jävlar vad kul vi hade det igår! Det började hos Martin där vi var lite folk och hade det trevligt och smådrack litegrann (ja, jag vet att jag skulle vara nykter, men jag drack faktiskt bara lite). Efter ett tag fick jag ett sms av en viss Peter som ville att jag skulle komma till Tommy så då gjorde jag det, och när jag kom dit var det fullt ös med trevliga människor. Efter ett tag så bestämde sig dom för att fara på Challenge och dom ville att jag skulle följa så då följde jag dit och det var jätte fint där och jag träffade ändå några som jag känner. Det gick ett tag och sen så for jag tillbaka till Martin igen där folk var lite väl glada och igång (sorry, men ni som var där vet vad jag menar, hehe). Sen for vi till Mats och var där ett tag och dit kom även Joakim, så det var jätte trevligt. Kom mig i säng någon gång kring 7.00 tiden imorse, men va fan, man lever bara en gång!

Nu ska jag försöka få tag på lite folk från gårdagen och se om dom lever, men jag skriver kanske mer ikväll om jag har tid för ska plugga en massa och kanske umgås med Jennifer. Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback