Nu är jag stolt över mig själv!

Jag känner mig rätt så duktig just nu. Orkade dock inte fara till skolan idag tack vare att jag sovit så lite de två senaste dagarna, fast vi skulle ändå bara skriva på FN och det kan jag lika gärna göra hemma känns det som. Hur som helst så sov jag till klockan 11.00 ungefär sen tvingade jag upp mig ur sängen och gick och käkade en macka. Sen nästan direkt efter att jag ätit klart så fick jag något slags ryck och började städa. Jag dammsugade (även fast jag gjorde det för typ 2-3 dagar sedan), jag skurade, jag bytte sängkläder och tvättade + hängde två maskiner. Och trots det har jag hunnit med att måla naglarna och dricka en kopp te också, hehe.

Däremot så har jag inte hunnit med att plugga än, fast det ska jag börja med direkt efter middagen. Jag vill även försöka hinna med att träna, fast tror inte att jag tar mig så vet inte vad jag ska göra istället. Kanske gå ut och gå i snöovädret? Njaa, känner mig inte så taggad på det heller så kanske struntar i att träna idag, fast känner att jag vill passa på att träna nu när jag är pigg så vi får se hur det blir. Som sagt så tror jag inte att jag tar mig.

Har fortfarande ångest inför alla hjärtans dag. Fast jag är ju faktiskt inte den enda som kommer att vara ensammen på alla hjärtans dag. Vem ska ni vara med? En kompis eller eran eventuella pojkvän? Ja, ni får gärna komma med lite uppmuntrande ord om att jag inte är den enda som kommer att vara ensammen iallafall. Eller skicka en ros som tröst (som jag nämnt tidigare så älskar jag rosor) hehe. Nej, men nu är jag lite oseriös.

Just det ja! Jag lovade ju att lägga in en dikt som jag skrev i typ 7-8, den kommer upp strax!

Me and my valentine! Hehehe


Kommentarer
sara säger:

Du är ju inte ensammen! du har ju alltid mig hahaha! om du är riktigt snäll kanske jag kommer med rosor tihi <3

2010-02-09 | 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback