Nöjd

Godmorgon! Jag är uppe alldeles för tidigt just nu (6.30, steg upp 6.00) känns det som men jag har mina anledningar. Det gick faktiskt riktigt bra igår måste jag säga förutom att jag fick hålla talet och det var jag verkligen inte beredd på, jag läste det liksom första gången 20 minuter innan jag var tvungen att framföra det, men det gick rätt så bra kan jag tycka, jag är jätte nöjd med min insats. Direkt när jag satte mig i bilen igår så blev jag dock otroligt trött, så det som hände när jag kom hem var att jag satte mig vid datorn ett litet tag, jag åt, sen gick jag och la mig och sa till mamma att hon skulle väcka mig om någon timme. Dock så vaknade jag av mig själv kring 23.00 och hade lite panik eftersom jag hade varit tvungen att läsa mer inför FN (och det är anledningen till varför jag är uppe så tidigt idag). Jag somnade om kring 00.30 eller någonting sådant så jag har sovit riktigt mycket men ändå är jag rätt så trött och oladdat inför denna dag (FN håller på i två dagar). Men jag ville bara säga att jag lever och att det till och med gick rätt så bra. Nu måste jag plugga in litegrann här, vi har ett grymt stort problem just nu, så jag behöver lite information om det. Men skriver mer ikväll om jag hinner. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback