Mardrömmar?

Jag har sovit oerhört kasst inatt kan jag lova. Vaknade någon gång inatt av att jag grät, det berodde nog mest troligt på en mardröm eller nå, men det är första gången jag har gjort så. Så jag är oerhört trött just nu kan man säga men jag kämpar. Kommer dessutom inte ihåg hur drömmen gick eller vad den handlade om, men det måste ju ha varit en rätt så hemsk dröm om jag till och med börjar gråta. Jaja, det finns inte så mycket att göra åt den saken just nu. Det blir ju simning efter skolan så då blir jag förhoppningsvis lite mer avslappnad.

Jag har inte så mycket mer att skriva tror jag. Denna dag fick ingen bra början. Vet dessutom nu varför min väckarklocka inte ringer mer än en gång. Jag har på något sätt lyckats stänga av så att man inte kan snooza. Men det är väl lätt fixat I guess. Förresten så har min mobil fått en fet spricka, och jag har inte ens gjort nå, jag har typ varit mest rädd om den i hela världen. Men jaja, det gäller att försöka att inte vara bitter. Nu ska jag jobba med FN så att den skiten blir klar någon gång.

Kommentarer
cassandraakarlsson ♥ säger:

sv; ttack <3

2010-02-18 | 17:47:55
Bloggadress: http://cassandraakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback