Jävla FN.

Alltså jag orkar inte! Jag bryter snart ihop!! Jag kommer ingen vart med detta just nu och jag har redan druckit tre koppar te och jag kommer helt seriöst ingen vart. Är det meningen att jag ska fatta någonting av det här eller? Om det bara gick lika lätt att skriva klart den där jävla skiten (ursäkta språket) som det går att skriva här så hade jag älskat mig själv men jag får liksom fram ett ord i taget. Jag har liksom suttit sen klockan 21.30 och ändå inte ens fått ihop en hel sida. Jag är seriös, jag bryter ihop. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till just nu och vågar inte gå ner och göra mer te för då kommer jag väcka hela huset. Det värsta är att jag hela tiden gör allt annat än att plugga. Den här grejen som tangentbordet är på under bordet gick ju sönder för mig för ett tag sedan fast det sitter ändå kvar vissa delar. Jag lyckades dock skära mig rejält på fingret på en grej så då började jag helt plötsligt skruva och hålla på där under för att få bort det och allt, jag menar, det är verkligen inte likt mig men jag blir ju så kreativ på nätterna med allt förutom skoljobb. Det värsta är att jag har fått tillbaka min magvärk och den är bara värre nu, och jag kan säga att jag inte kommer att klara av att sitta still en hel dag med den här magen som det ser ut nu, så mitt liv känns verkligen toppen alltså.

Jag vill bara gå och lägga mig och sova men jag ser inte ens det som en möjlighet just nu fast det känns som om det är lika bra för att jag inte kommer någon vart, men jag kan ju inte ligga och halvsova på rollspelet imorgon, det funkar ju bara inte. Jaja, jag får satsa på klädseln och flörta med lärarna eller nå, hehe. Nä, jag skojjade bara som de flesta nog fattade fast vill ju inte ha nått missförstånd ifall det skulle vara någon som inte fattade. Men hur som helst så måste jag väl fortsätta med det där nu men jag är 100% säker på att jag inte kommer bli klar ikväll och det är imorgon. Varför ska jag alltid vara ute i sista sekund med allting? Jaja, men ni förstår grejen. Jag suger och hatar mitt liv just nu. Vi ses på min begravning. Jävla FN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback