jag hoppas på det bästa

Ni tror inte att det var så att blogg.se inte funkade igår kväll så jag kunde inte lägga upp bilderna som jag lovat, så jag lägger upp dom ikväll istället om jag har tid, fast det kommer jag mest troligt att ha. Har hur som helst hunnit ladda upp dom på facebook, så annars kan ni ju bara kolla här så får ni se dom lite tidigare. Men som sagt så laddar jag även upp några bilder ikväll som ni kan titta på.

Kommer mest troligt få sluta kring 14.00 idag eftersom jag förhoppningsvis inte behöver vara på foto kursen nå mer eftersom jag är så gott som klar. Jag hoppas då på det iallafall för jag behöver sluta tidigare känner jag. Jag har även hunnit vara på utbildningsmässa idag och det var trevligt. Kul att göra något sådant någon gång som omväxling också kan jag tycka. Men nu måste jag skriva landsstrategi för Angola. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback