jag behöver min sömn

Hellu! Sitter och har fotografisk bild A och har inte alltför mycket att göra. Känner att jag bara vill lägga mig ner och sova, fast det är ju inte en alltför ovanlig känsla för mig. Somnade klockan halv åtta igår, men vaknade klockan 23.00 av att en viss person ringde och väckte mig! Så kunde inte somna om förens klockan 1.00. Jaja, jag är inte bitter, det var inte världens undergång.

Idag ska jag som sagt till Sara efter skolan och vi har väl ingenting speciellt planerat (som vanligt) men det blir trevligt att inte bara sitta hemma. Nu vet jag tyvärr inte vad jag ska skriva nå mer, men jag skriver när jag har tid/ork nästa gång. Vi hörs!

Kommentarer
Sandra säger:

du har fått en utmaning i min blogg!

2010-02-02 | 11:47:20
Bloggadress: http://sandrahurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback