I want to break free

Ursäkta att jag varit så kass på att blogga de senaste dagarna, men har haft mycket att göra! Just nu sitter jag hemma hos mig med Jessica och någon random hund och vi gör inte så mycket, sitter vid varsin dator och nöter. Igår skulle jag på fest, men det gick inge vidare eftersom vi inte hittade vars festen skulle vara, så istället for jag och Jocke hem till mig och såg film och drack te, hehe. Det var väldigt trevligt måste jag medge.

Idag är det fest som vanligt. Ska mest troligt vara nykter eftersom jag drack i torsdags (vilket var väldigt trevligt det också) men vi får se hur det blir, just nu är jag taggad på det mesta även fast jag för tillfället sitter oduschad i mjukiskläder. Men det är ju så det ska vara! Hur som helst, ikväll blir det att fara till Martin, och så ska jag hinna fara förbi Erik också en sväng tror jag. Jag ser iallafall att det kommer bli oerhört trevligt! Ska bjuda på en grym låt också som de flesta säkert har hört, men den spelas konstans här hemma nu för tiden så att, here it comes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback