Gött

Gårdagen var väldigt trevlig måste jag medge. Vi började hos Martin där vi var ett tag och smådrack, sen for jag och Jennifer vidare till Robert där Jennifer dock inte var så jätte länge utan for hem efter ett tag. Eftersom jag och Sara inte heller tog oss hem så sov vi över hos Robert och vi somnade kanske ring 4-5 tiden. Idag vaknade jag och Sara någon gång föra 9.00 så vi har inte sovit så mycket, och det gör att jag så magnifikt kommer in på nästa punkt (hehe, har ni sett ett kilo mjöl? sök på youtube!!): Jag råkade liksom somna ett tag och sov i nästan 4 timmar, gött ens. Snart ska jag dessutom kämpa mig ut i kylan och gå till Jennifer.. Snöar det än?

Jaja, men då har ni fått veta hur det ligger till för tillfället, och nu orkar jag inte skriva så mycket mer, men ha det bra så skriver jag när jag har tid! Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback