Goodnight with a song!

Jag kan väl pressa in ett inlägg så här på kvällen till er också. Jag har inte gjort så mycket ikväll faktiskt. Det blev ingen simning eftersom Sara har fått halsfluss den lilla stackaren, så då for jag hem direkt efter skolan istället. Jag gick och la mig i soffan och såg på tv en stund och lyckades somna ett litet tag. Sen har jag hunnit med att städa litegrann också, och att plugga litegrann så jag har ändå fått lite gjort, fast borde ha fått mycket mer gjort känns det som.

Imorgon då.. Jag vet inte så mycket av vad som kommer att hända, fast jag ska nog iallafall vara med Jennifer och det blir nog trevligt skulle jag tro. På lördag har jag inte riktigt bestämt vad som händer än, men det blir väl kanske att fara på fest om inte annat, fast ska då vara nykter iallafall, det är ett som är säkert. Nu har ni fått eran kvällsuppdatering. Kan lägga upp en rätt så grym låt som Robert visade mig för några dagar sen. Ha det bra tills
vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback