Försov mig imorse igen

Jag har inte så mycket att säga om dagen. Jag lyckades försova mig imorse (igen) och det berodde på att jag stängde av väckarklockan i sömnen. I vanliga fall brukar jag ställa både min mobil och en väckarklocka men jag orkade bara ställa mobilen igår och det ledde då till att jag försov mig. Förutom det så har det inte hänt så mycket mer idag. Om ett tag ska däremot Jessica komma hit och vi ska väl hitta på någonting roligt tror jag, det brukar vara rätt så roligt att vara med henne, hehe. Vi vet inte vad vi ska göra än däremot men vi kommer nog på någonting.

Jag ser grymt mycket fram emot morgondagen. Det blir simning efter skolan mest troligt imorgon och sen ska jag kanske vara med någon. Hehe. Ser som sagt grymt fram emot det iallafall om det blir. Jaja, nu känner jag mig lite hemlighetsfull så ska gå och vänta på att Jessica ska komma. Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback