Fika med folket snart

Känner taggen komma krypande för fest och jag är inte den enda som känner det. Dock vet jag inte hur det blir ännu eftersom det mest troligt blir jobb imorgon men vi får se, jag hoppas då på att det blir kul i vilket fall som helst. Hade även sovmorgon idag, skönt att få sova ut litegrann, så det har inte varit en så lång dag. Slutar även om ca 10 min så det gör bara saken bättre. Efter skolan blir det att gå in till stan för fika med Sara, Jennifer, Robert och Joel så det blir nog också mysigt tror jag.

Som sagt så vet jag inte riktigt än vad som händer ikväll, det återstår att se. Ska prata med mina flickor om dom är lika övertaggade som jag och om dom är det så blir det väl kanske att dricka, som sagt så återstår det att se. Men nu ska jag återgå till skolarbetet. Misstänker att jag inte kommer hinna skriva något mer idag, men vi hört imorgon eller någonting. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback