Fick en utmaning av min syster

Reglerna:
- kopiera awarden på din blogg!
- länka till personen som gett dig awarden!
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
- länka till deras bloggar!
- lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

 


 

  1. Sover dåligt varje natt.
  2. Har inte ätit godis, dricka, fika osv. på en månad.
  3. Har gått ner sammanlagt 16 kg.
  4. Älskar att skriva dikter och att läsa. 
  5. Tycker av någon konstig anledning oftast bara om killar som inte är intresserade av mig.
  6. Får ofta sms på kvällarna som består av "sover du?" och "vaken?".
  7. Vill flytta till Göteborg så fort åldern och pengarna tillåter.

Jag skriver dom jag utmanar då jag kommer hem, orkar inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback