En lång natts sömn

Somnade 21.30 igår och vaknade 8.22 då bussen går. Märkte att jag hade 3 missade samtal från mamma och anlednigen att jag inte vaknat av dom var att jag satte mobilen på ljudlöst igår kväll eftersom jag jämt vaknar på natten av att folk ringer eller smsar. I alla fall så ringde jag pappa och bad honom om skjuts vilket han lyckligtvis kunde. Så jag hoppade upp ur sängen och in i duschen och gjorde mig klar i rekordfart. Fick mig i alla fall en lång natts sömn vilket var oerhört skönt. Fast har ändå vaknat typ 1000 gånger i natt av någon konstig anledning. Drömde väl mardrömmar eller någonting.

Idag ska jag hem direkt då jag slutar. Jag slutar klockan 16.00 så det är rätt så sent, men då ska jag hursomhelst direkt hem och plugga. Behöver det verkligen känns det som. Jaja, nu ska jag fortsätta att kämpa med FN. Men jag skriver väl mer ikväll. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback