Deprimerad just nu

Alltså, just nu är jag deprimerad. Räknade just ut att på söndag är det alla hjärtans dag, vilket betyder att jag kommer vara ensammen för första gången sen jag gick i sexan på alla hjärtans dag. Det känns verkligen inte så jätte bra, men det finns ju inte så mycket att göra åt. Så min alla hjärtans dag kommer spenderas med Sara. Vad vi ska göra vet jag inte, troligtvis ligga hemma och se sorgliga kärleksfilmer och gråta litegrann samtidigt som vi trycker i oss popcorn. Ja, så kommer då troligtvis min alla hjärtans dag se ut. Feels good. Känner inte för att gå ut och äta eller någonting heller eftersom det känns som om det kommer bli som i sex and the city filmen att alla kommer tro att vi är lesbiska, och ja, det orkar jag inte.

På tal om Söt Sara så hittade jag föresten en överaskning i mitt skåp idag när jag öppnade det. Där hänger det en påse med ett par stickade tjocksockar (eller för er söderut, tjockstrumpor.. hur fan låter det egentligen?). Hon har nämligen stickat dom åt mig och eftersom jag har kod, och hon kan den så har hon hängt upp påsen med dom i mitt skåp. Blev lite rörd där faktiskt! Tack gumman!

men nu måste jag skynda mig, kan skiva upp allt jag har att göra idag för er i ett annat inlägg senare om ni vill, känner mig lite stressad nu. Men vi hörs!

Kommentarer
linda säger:

Var med och tävla om "blog of the week", kommentera ert namn och url till er blogg i min så är ni med och tävlar.

2010-02-09 | 00:27:08
Bloggadress: http://adinalindaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback