Bra morgon..

Jag hann inte blogga någonting under gårdagen tyvärr, jag hade rätt så fullt upp. Först då gick jag då skola, for på ungdomsmottagningen och skrev ut ett nytt recept på p-piller, sen for jag tillbaka till skolan igen och gick klart för dagen. När jag slutade for jag och Sara och simmade som vi alltid gör på torsdagar och efter det så följde jag hem till henne. Både jag och hon somnade på bussen igår, och vi var helt slut.

Jag for ändå hem ganska så tidigt, kring 20.30 och när jag kom hem så satte jag mig vid datorn ett tag, sen somnade jag runt 21.30 tiden, så det var otroligt skönt. Däremot så var det inte så roligt att vakna 7.45 imorse när bussen går 7.15. Så jag fick skynda mig upp, göra mig klar och gå till busshållplatsen för att ta bussen som går 8.20 istället. Fast när jag kommer till busshållsplatsen så märker jag att den bussen också har hunnit gå (den måste ha varit tidig eller nå) så det var bara att ringa efter pappa. Till slut tog jag mig då till skolan någon timme försent men det gick bra, och nu sitter jag här på min sista lektion som består av FN rollspel.

Efter skolan blir det fika på Waynes med Bea (som är hemma i Piteå i helgen, hon bor i Stockholm) och Sara så det kommer bli jätte roligt, sen ska jag och Sara och handla och hyra sorgliga kärleksfilmer till på söndag. Jag tror däremot inte att det skulle bli nå jobb imorgon så jag är ledig. Ikväll blir det att vara med lite folk från Svensbyn så det blir nog trevligt det också. Men jaja, nu ska jag fortsätta att plugga, eller sitta på facebook. Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback