Lovely friday.

Det har varit världens slappaste dag hittills idag. Hade litteratur och litteraturvetenskap imorse men då gick vi till en ormgrop och läste vilket slutade med att Angelica förhörde mig på teorifrågor istället. Sen skulle vi haft psykologi, men hade komptid att ta ut så hade ingen psykologi heller vilket resulterade i att jag hade ett 2 timmars hål. Sen nu då skulle vi ha religion, men läraren skulle på kurs så vi hade bara lektion i 10 minuter, sen fick vi sluta, vilket inte var helt fel. Nu har jag bara turism kvar, som dock är på 2 timmar men ändå. Vilken lovely fredag alltså!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, är hur trött som helst efter den här veckan. Orkade inte ens fara på boxningen igår, så trött var jag. Men så blir det ju självklart när man har varit igång hela veckan.

Igår när jag skulle sova fick jag förresten lite ont i min arm, eller inte ont, det var mer som om det bara var en obehaglig känsla. Vad det berodde på TROR jag kan vara att jag har så oerhört stora muskelknutar i min rygg och mina axlar så jag misstänker att muskelknuten kan ha tagit på något nerv eller någonting.. Kan det göra så? Vars är du nu Jennie när man behöver dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback