Förhoppningsvis är jag snart klar

Körkortet håller på att äta mig levande men jag har i alla fall gjort klart alla delprov nu vilket jag är otroligt lycklig över så nu är det bara repetition som gäller sen är jag förhoppningsvis redo. Dock så känns uppkörningen inte lika glasklar som teorin gör så jag hoppas för tillfället bara att jag klarar det.

Annars händer det inte så mycket mer, all min lediga tid går åt till att plugga fast snart är det jullov och då är jag väl förhoppningsvis klar med körkortet och allting. Nej men nu är jag less på datorn, så ska hoppa i duschen och sedan avnjuta en kopp te. Bjuder på min favoritlåt for now. Så enjoy!

Rihanna feat Eminem - Love the way you lie part 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback