Dag 7 - Min bästa vän

Jag har ingen speciell bästa vän, men däremot har jag flera bästa vänner. Den personen som känner mig bäst och som alltid har ställt upp för mig under hela tiden jag har känt honom är Anton. När jag har haft pms har han kommit med choklad eftersom han vet att jag har ett grymt temperament när jag har pms och jämt är sugen på choklad och han gör även andra saker för mig som ingen annan skulle kunna tänka på att göra.

Men om jag går efter mina bästa tjejkompisar så har vi Sara, som alltid är ärlig med mig och säger till mig när det är bäst för mig att skärpa mig. Sen har vi Jennifer, som jag har känt sedan jag var 6-7 år och som alltid har följt mig till och från hela livet sen dess och som också är ärlig mot mig när det gäller. En av mina bästa vänner är även Jenny K som nog måste vara bäst i världen på att lyssna och ställa upp när man behöver någon att prata med som mest.

En bra vän som jag på senare tid har lärt att känna är Marina som är en otroligt rolig människa som kan få en att bli på bättre humör till och med de värsta dagarna.

Som ni ser prioriterar jag mina närmare vänner på samma nivå eftersom alla är bra på sitt sätt och jag behöver allihopa för att må som bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback