Skola

Skolan har startat på nytt som dom flesta nog har märkt och det har ändå gått bra dom här två första dagarna. Sitter just nu i biblioteket och väntar på världens segaste pojkvän som tydligen slutar 14.50 fast han sa att han slutade 14.30 och jag slutade 13.00 så har väntat ett tag och nu är jag väldigt trött och less. Idag ska jag till körskolan på teoristart så kommer få lyssna på ännu mer surr och är inte så taggad på det idag tyvärr men det är ju förhoppningsvis i bara en timme så det går väl bra I guess.

Vad mer händer idag vet jag inte riktigt, ska väl ta det lugnt eller någonting. Måste även hem till Svensbyn och ladda upp ett nytt klädlager eftersom alla mina kläder hos Anton är smutsiga. Så ser dagen ut och nu har jag inte så mycket mer att skriva men vi hörs väl någon annan gång. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback