Bok + Coca Cola

Okej, läget är lite sämre på sjukdomsfronten. Utslagen som jag har i och utanför munnen har blivit större och varigare och jag vill knappt visa mig bland folk för att det ser så snuskigt ut. Hade även feber igår men dum som jag var så följde jag ändå ut med båten vilket nog mest bara gjorde läget värre (Feber + mens + kallt vatten som skvätter på en är ingen höjdare). Idag har jag haft en grym smärta i och utanför munnen och i och utanför halsen. Det känns seriöst som om någon har strypt mig, jag skriker nästan så fort någon rör min hals så det är ett riktigt rejält virus jag har råkat ut för och ändå tycker mina föräldrar att jag ska jobba imorgon. Men jag kommer absolut inte jobba imorgon om jag mår likadant då som jag mår idag, vilket jag mest troligt kommer göra som det ser ut nu.

Skickade nyss iväg Anton att vara med några kompisar så att han slipper ligga hemma med mig i sängen hela kvällen och lyssna på mitt klagande, hehe. Nej, men jag får spendera kvällen med en bok och en cola istället tills han kommer hem. Jaja, det är så läget är nu, vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback