Trevligt!

Gårdagen var väldigt rolig. Det började med att vi satt hos MB och drack lite cider, spelade spel och hade det lite mysigt, men dom bestämde sig för att fara ut senare på kvällen och kände att jag inte ens orkade prova att ta mig in så istället for jag och Linnea på fest hos Öhman där det var lite folk. Kvällen slutade på statoil med korv och mys och sen for vi hem till Anton och sov.

Nu ligger vi i sängen och myser men Anton sitter för tillfället mest och klagar på allt jag skriver, så han är inte så mysig faktiskt.. Ikväll blir det fest igen mest troligt så det blir nog kul. Bilder kommer förresten upp någon gång, men nu ska jag fortsätta "mysa" med Anton, hehe. Ha det bra! Sakna mig inte allt för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback