Slapp dag?

Igår kväll sov jag då över hos Anton som jag nämnde tidigare, men han hade nationella idag, så fick ändå fara till skolan tidigare än nödvändigt så nu sitter jag i biblioteket och väntar på att Marina ska komma. Vi somnade ändå ganska tidigt igår men ändå är jag rätt så trött men det kan faktistkt bero på att jag vaknade minst 1000 gånger inatt också. Idag kommer bli en otroligt skön och slapp dag eftersom vi bara ska gå omkring och lyssna på treornas projektarbeten största delen av dagen.

Efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer, tror det blir att fara hem till Anton och käka grillat där, inte helt fel! Fast sen vet jag faktiskt inte vad kvällen har att bjuda på. Men jaja, nu ska jag slita mig härifrån och vänta på Marina istället. Men om jag hinner så lägger jag upp nå bilder ikväll från när Sara fyllde år (vilket var rätt så länge sen ändå, men har inte orkat föra över) men tills dess så ses vi. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback