Larssonsberget

Igår for jag och lite folk spontant upp på Larssonsberget och grillade allt möjligt. Det var rätt så mysigt faktiskt fast hemfärden kan jag däremot erkänna att den inte var lika mysig. Jag och Anton satt på typ en kälke bakom skotern och jag hade en lådkant som hela vägen dunkade in i min rygg så idag är jag svullen, blå och kan knappt böja mig ner, men det var värt det! Efter det for jag, Jennifer och Anton till Jennifer och badade jacuzzi och försökte få upp värmen och det var rätt så skönt det också faktiskt.

Idag har vi inte gjort många ryck. Vi hade tänkt att bila ner till Alko i Finland men det blev så sent så vi ställde in det och stannade hemma istället, eller vi for faktiskt förbi vallsberget en sväng och hälsade typ på Jennifers föräldrar, fast vi var typ där i en kvart max så det är inte så mycket att prata om.

Förresten så måste jag ju nämna att Mats klarade körkortet idag! Grattis killen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback