Landing in London

Hola! För tillfället har jag tagit över Antons dator medans han gick och duschade så passar på att skriva lite medans jag har tid. Ska dessutom sova över här inatt så det kommer bli otroligt mysigt, tror att jag börjar bli riktigt beroende av att sova med honom för det är otroligt jobbigt att sova själv nu. Jaja, nog snackat om det, idag har det inte hänt så mycket, vaknade alldeles för sent imorse, och hade missat båda bussarna så fick cykla en bit för att kunna ta nästa buss men det gick ändå bra, hann precis. Så mycket mer har det faktiskt inte hänt idag, har mest bara tagit det lugnt och så, men det har varit otroligt skönt ändå. Det känns även otroligt skönt att den här veckan kommer bli kort eftersom vi är lediga på fredag.

Jaja, nu har jag inte så mycket mer att säga för tillfället, men jag lovar att bättra på uppdateringen. Bjuder även på en grym låt med 3 doors down som dock är gammal, men grymt bra.

3 doors down - Landing in London


Kommentarer
Sandra och Lovis säger:

Vi saknade dig idag när vi var och hälsade på i Svensbyn!

2010-04-27 | 22:27:10
Bloggadress: http://sandrablandandra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback