Grattis Jennifer!

Idag har varit en otroligt mysig dag. Det började med att jag då hade Nationellt prov och det gick ändå rätt så hyfsat tycker jag. Sen så hade jag redovisning och där gick det väl sådär, började med mitt vanliga stammande som jag jämt av någon anledning börjar med just när jag redovisar. Tecken på osäkerhet med andra ord, men jag blir så otroligt nervös. Efter skolan så tjorvade jag och Anton på och åkte först buss hem till honom, men när vi var framme insåg vi att vi inte kunde ta oss in så det var bara att cykla in till stan igen och hämta nyckeln på hans mammas jobb och sen tillbaka igen för att sedan fara in till stan igen. Hur som helst; När vi väl var i stan så gick vi omkring några stycken och handlade Jennifers present (hon fyller år idag, eller eftersom klockan är strax efter 3.00 så igår) fast den presenten ska hon då få imorgon (idag då med andra ord) istället eftersom Sara vill vara med och ge den och hon kunde inte komma ikväll. När vi kom hem städade vi lite och sedan så kom Tobbe och hämtade upp oss och skjutsade oss till Jennifer där första ölen sprättades (ja, tro det eller ej, men jag drack öl) och det var jätte mysigt och allting. Kvällen avslutades med ett Jacuzzibad som vanligt och sen tog jag och Anton oss en promenad hem till mig och nu sitter jag här.

Imorgon (idag) så blir det mest troligt att svänga in till stan en sväng för att sedan återvända till Svensbyn där det vankas grillning och fest. Jag ser otroligt mycket fram emot det och hoppas att kvällen blir lika lyckad som den blev idag. Men nu ska jag och Anton lägga oss och mysa i sängen, men vi hörs tills vidare. Ha det bra och om vi inte hörs, ha en bra Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback