Fredag!

Idag är en jobbig dag. Jag är trött och lite smått irriterad men när jag är på sånt humör brukar det även gå över väldigt fort. Idag fick vi sovmorgon tack vare att det typ var mögel i klassrummet eller nåtongting sådant så då sov Anton över hos mig och det var oerhört mysigt. Igår gick vi även på stan ett tag, och där träffade vi massa olika människor som vi varierade att gå med. Jag köpte ett par nya leggings och ett par nya solglasögon och så envisades världens bästa Anton att köpa en plunta till mig, haha. Jag kan till och med skriva ner att den var ljusrosa och det stod ladies night på den, så nu kan jag smygsupa på riktigt! Haha, nej skojjade bara, men tack än en gång darl!

För några dagar sen, i tisdags tror jag det blir köpte jag även ett par vita converse, det behövdes kan jag säga och nu bor jag i dom fast dom har redan hunnit bli lite smutsiga, men grejjen med vita skor är ju att man ska smutsa ner dom, eller hur? hehe. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi ska nog hem till Anton och ta det lugnt och så blir det kanske fest hos Martin fast ska på fest imorgon också så känner tyvärr inte någon tagg, fast det blir nog nyktert i vilket fall som helst. Jaja, nu har ni fått er en uppdatering som inte händer så ofta nu för tiden, men ni får vara nöjda med det! Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback