Duktig tjej!

Ligger vaken om natten som vanligt. Men har faktiskt fått lite saker gjort denna natt ändå. Jag har bytt sängkläder, stoppat in lite kläder i garderoben (som i vanliga fall ligger utspritt över soffan) och lite annat smått. Hade gärna städat mer just nu faktiskt när jag ändå har kommit igång, men då finns det risk att jag väcker mina kära föräldrar som ligger och sover och den risken vill jag inte ta en gång till så det blev att bosätta sig här framför datorn istället, men det är ju lika bra. Gick på stan idag förresten med lite folk, köpte en ny näsplopp, men ingenting mer eftersom det här med pengar inte är min grej för tillfället. Pappa fyllde även 52 år idag, så vi har firat honom och haft lite folk här hemma också, hann dock inte köpa någon present till honom så ska in till stan och göra det imorgon istället. Men hur som helst så kom Anna och Jennifer hit kring 22.00 och var här ett tag, sen for vi över till Jocke där dom hade killkväll och det sprang runt en hel del lättklädda killar.. så nu har jag fått men för livet, hehe.

for hem därifrån kring 00.00 då jag var lite busig och ringde och väckte Anton, fast hade ju sagt att jag skulle göra det, och man måste ju hålla vad man lovar, eller hur? Nej men dagen har hur som helst varit väldigt trevlig idag förutom att jag har hållit på att hosta ihjäl mig ett x-antal gånger och fått i mig x-antal ton socker (eftersom pappa fyllde år och allt), så nu känner jag mig tjock och kunde inte ens gå ut och gå eftersom jag inte vill riskera att bli ännu mer förkyld. Förresten så var vi och såg "Flickan från ovan" igår, men eftersom det här blev ett så långt inlägg och ingen kommer orka läsa det så uppdaterar jag strax igen ett helt eget inlägg om filmen. Ses om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback