Bilder från i fredags

Hejsan! Jag vet att uppdateringen har varit kass ännu en gång, men jag har haft rätt så fullt upp med att vara med Anton, vara på fest och så. Men nu är jag här iallafall! Lördagen blev faktiskt riktigt trevlig och vi var lite folk som bara tog det lugnt och mysdrack lite. Och sen så har det inte hänt så mycket mer faktiskt. Idag ska jag vara med Jennifer och kanske någon mer så om ett tag ska jag börja gå upp dit.

Jag är tyvärr inte på ett allt för stort skrivhumör just nu, men kanske skriver mer senare om jag orkar, ska iallafall bjuda på lite bilder från i fredags.

Snygg kille!

Älska bilden!

Jennygumman och jag!

Jag, Anton och Linnea, gillar minen jag har!


Kommentarer
linnea säger:

älskar bilden på mig ... haha!!

2010-04-06 | 17:20:13
Bloggadress: http://linneaabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback