4 dagar kvar..

Idag har jag haft så otroligt ont i magen hela dagen men jag har kämpat och varit kvar tills jag slutade. Det är som om det är magknip eller någonting men jag brukar inte ha så här ont så det är lite konstigt. Nu sitter jag iallafall på pappas jobb och väntar på att få fara hem och få i mig lite mat, tänker att det kanske kan bli bättre då förhoppningsvis. Eftersom det var ett tag sedan jag skrev så kan jag meddela att lördagen blev oerhört trevlig och bilder kommer antingen ikväll eller någon annan dag. Måste dessutom rensa kameran på bilder eftersom jag far till Spanien om fyra dagar! Jag kan inte beskriva känslan! Jag har ångest (eftersom att jag aldrig har flygit eller varit utomlands) och längtar samtidigt så otroligt mycket. Men jag tror att det kommer gå bra och bli en vecka att minnas faktiskt, hoppas bara att det kommer vara bra väder.

Jaja, nu är pappa strax klar tror jag så ska väl slita mig härifrån och bege mig hemåt, men som sagt så kommer bilderna antingen ikväll eller någon annan dag. Vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback