Vars är du när jag behöver dig?

Jag är ännu värre nu nästan än jag var förr idag. Har dock fått mig några timmars sömn, men känner att jag vill sova mer, men jag har lovat att vara med lite folk så det är bara att ta mig i kragen och rycka upp mig. Jag får inte tag i A men om jag får tag i han någon gång så ska han komma och hämta mig coh så ska vi förbi Lillpite och hämta bärbara datorn! Men just nu är jag för trött för att vara glad, fast jag är grymt glad, jag har velat ha en bärbar dator hur länge som helst så att..

Men nu måste jag faktiskt försöka få tag i A för jag pratade med honom för över en timme sen och då sa han att han skulle duscha, men han kan ju verkligen inte duscha så hära länge.. Och jag sa att jag skulle ringa upp när jag vaknade igen, men ska försöka ringa nu så får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback