Blä

Jag försökte skriva ett inlägg tidigare idag på skolan men hade faktiskt ingenting att skriva. Hur som helst så suger mitt liv just nu eftersom jag är på grymt kasst humör och försöker plugga lite spanska. Plus att jag har ont i halsen så jag knappt kan själva. Gaah. Funderar på att köpa Jugges gamla bärbara dator föresten, den är inte den bästa, men den duger för mig, och jag får köpa den ganska billigt, men det är bara det att jag måste verkligen spara pengar, så isåfall får jag inte använda någonting av mitt kommande studiebidrag, men jag tror nästan det är värt det för jag är grymt sugen.

Ikväll ska jag då som sagt plugga och tröst äta choklad och hoppas att komma i säng tidigt ikväll för lite sömn vill jag få, fast har faktiskt ändå sovit ganska bra både igår och i förrgår fastän jag vaknade några gånger i natt av att jag höll på att frysa ihjäl. Men nu ska jag begrava skallen i spanska boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback