Trauma

Hellu! Jag har just sett andra avsnittet av "True blood" och blev lika fäst den här gången, så nu längtar jag till nästa onsdag då nästa avsnitt kommer ut! Hehe. Efter skolan idag så for jag till A och var där till klockan 19.00 då jag for till Jessica och var där till jag for hem. Det var nice.

Jag måste berätta om vilket trauma jag var med om imorse! När jag stod i duschen imorse så märkte jag att den inte hade lika bra "sprut" som den brukar ha, men jag tänkte att det var väl ingenting, men när jag precis hade sköljt ut allt shampoo så slutade vattnet rinna helt. Det var ju bara tur att allt shampoo hade tvättats ur, men jag kunde ju inte sätta i något balsam och tvål, men det överlevde jag ändå utan. Inget vatten funkade så jag fick fara törstig till skolan och borsta tänderna där också, men jag överlevde ju iallafall. Det visade sig vara en läcka i infjärden och det var därför vattnet inte funkade, så nu vet ni och jag ska dra mig vidare till sängen! Bye!

Kommentarer
Julia säger:

sv: Tack snälla! Ja, jag säljer faktiskt riktigt mycket nu :D Känns hur kul som helst!

2009-09-03 | 21:45:49
Bloggadress: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback