Trådlöst internet

Hejsan! Nu har vi fixat det trådlösa internet så jag kan sitta hära i sängen och skriva utan problem. Så jag trivs ganska bra nu kan man säga. Hur som helst så har det inte hänt någonting idag förutom att jag tog mig en powernap när jag kom hem men det är ju inte så intressant att veta. Det var tänkt att Jessica skulle komma hit och så var Sara sugen på att komma också, men Jessica mådde dåligt och Sara tog sig inte så nu sitter jag hära alldeles själv. Jag har inte "hunnit" plugga eller städa idag heller men snart hoppas jag på ett ryck eftersom jag måste plugga väldigt mycket plus städa väldigt mycket. Det ligger dammråttor överallt i mitt rum, hehe.

Något mer har jag tyvärr inte att skriva eftersom det förekommer bloggtorka hos mig just nu men jag kan ju berätta att jag ska måla naglarna också, i lila, efter humör. Jag känner att hösten är påväg eftersom jag har börjat om att frysa hela tiden, så då passar lila perfekt. Så, då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback