Sleep time

Bloggandet har gått väldigt trögt på sistone, men jag har fullt upp i skolan, och är trött hela tiden. Det är grymt jobbigt. Imorgon ska vi fotografera oss på skolan, så vi får se hur det går, men det känns som om jag kommer bli nöjd med skolfotona i år, men vi får se. Efter skolan, eller någon gång senare på kvällen rättare sagt ska vi nog och bowla, så det ser jag väldigt mycket fram emot, bowling är ju så grymt roligt, helst eftersom jag är så bra på det och allt, och jag är inte IRONISK.

Snart blir det sängen för min del, eller rättare sagt nu eftersom jag redan ligger i den och bloggar och pappa kommer stänga av internet om en kvart, så det känns inte så lönt att sitta hära något mer, intressant va? Vill ni föresten veta vad jag har gjort idag? Vi har varit hos mormor en snabbis och så har jag legat i sängen och sett favvo-serien "True blood". Det är min nya hobby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback