Släpp mig fri

Just nu är jag så grymt rastlös så att det inte finns ord för det, ångesten sitter kvar i bröstet på mig och jag hoppas att den tar slut snart annars orkar inte jag. Funderar på att gå ut och gå för att lätta på tankarna litegrann och ta en paus från allting, men att fly gör väl bara sakerna värre? Jag klarar inte av att vara ensammen nu, men alla är upptagna så idol får bli min vän för kvällen, hehe. Har föresten ett infekterat sår på handen från i fredags och det är en knöl full med var eller någonting som jag försöker trycka på men ingenting händer, USCH.

Sitter iallafall och lysnar på underbar musik nu och det gör så att det känns lite bättre, det är ju otroligt vad lite låtar kan göra! Men hur som helst så nu tror jag att jag ska dra mig vidare, men jag återkommer, någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback